Jag får väl verkligen be om ursäkt

För att det är sån grym uppdatering härinne..
Har helt enkelt inte tid, sitter med julkalendrar och tävlar så fort jag har chansen att sitta vid datorn.
Hittills har det resulterat i; Ett set med babysaker från Bambino, en ost (!), presentkort på prinskorv ( fortsätt såhär så är julbordet fix färdigt til den 24e ), ett presentkort på skor hos Deichmanns 500 kr plus att det dök upp en sjuikt tung låda på Statoil igår som visade sig innehålla lite(r) bubbelvatten från Vitamin Well eftersom jag hade svarat på en enkät för hundra år sedan.
Jag vet vad ni tänker nu - Kan tjejen skaffa sig ett liv eller!!?
Men ni är bara avundsjuka haha *blink*
Tack för att ni fortsätter titta in här ändå.
Peace.
*
Wooohoooo...
*
Woohoo igen...
*
Första peppisarna från dagis... så jävla rart så man kan börja gråta - jag menar HUR SÖTT???
Berätta nu inte för nån att jag ska konservvera dem med hårspray, packa in dem i bomull och spara dem tills Wille blir 35.
Nä det ska jag inte, men tanken slog mig ;-)
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Kul att du är med :D

2012-12-15 @ 13:57:07
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0