Vart ligger bredbandet egentligen?

Man behöver inte gilla min humor.
Inte alls faktiskt.
Man behöver inte ens förstå den.
Jag skrockade i alla fall gott åt det här stavfelet.. Höhöhö
*
*
Ska man köpa välling bör man vara hyfsat noga med att kolla prisskillnaderna - som faktiskt inte är marginella utan ganska stora.
Det ena fotot är taget på Ica Maxi nu i augusti.
Det andra fotot är taget på Coop i Härnösand, också nu i augusti.
*
*
*
Nu vill jag ju inte prata skit om någon affär och så, men köper man vällingen på Ica Maxi kan man känna sig lurad på en slant.
Idag åker vi till Indal och snyltar smörgåstårta av pappa, inte mer än rätt eftersom han fyller år.
Sedan åker vi och hälsar på världens raraste mormor på avdelning 14 på sjukhuset.
Om jag mot alla odds skulle ha några troende läsare kan ni väl be en bön för henne, att hon ska slippa ha ont och bli frisk nu!
För min del känns det kört hos Gud bara jag presenterar mig som hondjävulen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0