Phu...

Jag börjar eventuellt bli för gammal för grillkvällar och parmiddagar...
Svetten sprutar, så fräscht och jag känner mig lika trött som en 90 åring på alldeles för mycket sobril.

Förutom en oerhört supertrevlig kväll - notera att när man är under 30 år heter det "asgrym" , sen heter det trevlig, och i bästa fall supertrevlig - med Sara, Tobias och deras dynamiska son Alwin.

Här använder jag ordet dynamisk för jag ville inte skriva hyperaktiv.

Vidare har vi firat min en-dags-ledighet på Birsta City. Och vad gör man där om inte shoppar!?

Wiiie.....

*

*

*

"Jaaaa"

"Eller... neeej.."

"Jag vet fan inte..."

"Jajajaja jag hör visst vad du säger, jag bara skiter i det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0