Lyft på gång..

Nej jag ska inte lyfta vare sig valkarna eller hakorna eftersom det är ett mission impossible, det är bloggen som ska få sig ett lyft.
Har filurat på det länge, men som vanligt när man ska ta tag i något roligt ropar tvättmaskinen.. eller disken..eller maten...eller jobbet...eller...ja...ni...vet..
Får se hur/vad/när det blir.
På lördag är det dop, redan?jagmenaräntligen!!
Jag ägnar därför dagarna åt att försöka klona mig, men hitills har jag bara blivit bajsnödig och stressad och jag inte påstå att jag blivit mer effektiv av det.
Tyvärr.
*
Tss... inte ens ett år och redan grymt fascinerad av rattarna....
Sådan far sådan son
*sucka och skaka på huvet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0