Konsten-att-komma-på-en-bra-rubrik

Ja den funkade ju, eller?
Har en tuff jobbvecka in front of mig nu och jag har knappt börjat tugga på startsnöret.
Det har jag däremot gjort på massa annat jag inte borde tugga på; karameller, glass, chips och annat junk som jag ju absolut lovade mig själv och Gud att hålla mig ifrån.
Har inte ställt mig på den förbannade vågen nu sedan vi fick preggo-beskedet men man behöver varken ha våg eller marinbiologsexamen för att se att magen har exploaterat- igen!
Och ja - jag vet att magen växer när man är gravid - men ungen är ju för helvete bara size portionssnus ännu så jag kan inte använda den ursäkten även om jag villvillvill av hela mitt hjärta.
Hur ska jag hinna och hitta kraft till ett sundare liv nu, och helst förra veckan??
H.J.Ä.L.P??
*
Ojoj... hur gick det här till...
Jag skulle ju bara ta en macka....
Crap.... kan inte skylla på bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0