Ja alltså

*
"Man" ska ju väl helst inte gå ut med sånt här offentligt innan vecka 12 sägs det, och tro mig vid Gud - jag har försökt hålla käften, men det är liksom inte min grej precis.
Klickade runt lite och hittade ett roligt verktyg på Pampers sida.
Här kan man tll och med utläsa när vi låg - om man nu skulle ha något intresse i det.
Eventuellt har ni inte det gissar jag.
Men i alla fall.
Kan ärligt säga när jag sitter här med en sarkastisk kräka i höjd med halsgropen som envist vägrar låta sig förpassas, och med en hängmage som osynkat tror den är i vecka 29 - att det känns just nu ganska opepp att vara på dag 61.
Av 280.
Sedan stör de kryddor i såren och blir även tvungen att upplysa mig om att det är 219 dagar kvar.
Tack Pampers.
Jag kan räkna.

Kommentarer
Postat av: Li

Nämen sedär Grattis! kram

Svar: Tack söta du :-)
Hondjävulen

2012-08-07 @ 22:34:09
Postat av: Eva

Jag tycker vi kan ta bort den "dumma" regeln om att inte berätta före vecka 12. Det värsta som kan hända är ju att man måste gå ut med att det inte gick vägen. Vilket jag tycker är bra för då visar man att det är ganska vanligt trots allt att alla graviditeter inte går vägen. Jag har ju själv varit igenom det två ggr innan jag fick mina två.

Hoppas att du inte behöver må illa så länge eller har du gjort det tidigare?






Svar: Du har helt rätt där Eva, klok som du är :-)Visste inte att du fick två missfall :-( men det är ju alltid som oftast någon mening med det fast det är hemskt att gå igenom.
Tur du har två sötnosar nu i alla fall :-) Massor med kramar!!
Och ja... jag mår himla tjyvtjockt nu faktiskt men det kan väl bara bli bättre då eller... ?!
Hondjävulen

2012-08-08 @ 05:47:56
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0