Bzzz

Surret i huvet beror inte på att det flyttat in en bikupa i varje öra utan att jag i vanlig ordning är trött.
Hör ni också det surret ibland?
( Joookomigennu....)
Först tänkte jag skriva om gårdagens expressen-löpsedel där man absolut inte kunde missa att VICTORIA OCH DANIEL FESTADE UTAN ESTELLE!!!
Händer det så sjukt lite i kungariket att Expressen skriker "presstopp" och "superscoop" ( eller vad dom nu skriker ) att paret gått på krogen och hade barnvakt?
Hade väl varit värre om de haft jäntstackarn med sig?
Häruppe i norr hade vi i alla fall ett mord igår men det är ju inte så viktigt som kungliga krogrundor tydligen.
*
Ja det tänkte jag i alla fall skriva om först men så ångrade jag mig och skulle istället skriva om en byrå som jag fått och hämtat idag som ska bli mitt lilla terapiobjekt då jag inte har något att göra de närmsta 25 åren.
Men så kom jag på att den ligger kvar i bilen så jag orkar inte gå ner och ta kort på helvetet.
Vet ni... jag går och poppar popcorn istället.. så gör vi!
*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0