Ännu en vecka i bilder

Först extraknäckte den företagsamme sonen som minigolfinstruktör.
Bra jobbat där Wille, med en orange plastklubba.
Stilrent.
*
Tim föll nog på att han inte hade likadan plastklubba.
Trots att han har fyra händer, två klubbor och två bollar (!) är född i en by nära Tjernobyl,
och att mamman har en iphone som är..alkoholiserad? Dubbelexponerar jämt jämt jämt...
*
Emil körde en helt annan taktik trots lillebrors råd.
"Slå så hårt du kan, och helst lite till så den raka banan blir alldeles krokig "
Den taktiken funkade sådär.
*
Sen såg vi en felande skylt...
*
Sen gjorde vi ett jättehopp till Hemsön, närmare bestämt rakt in i husväggen och mumsade smultron.
Inte i väggen utan brevid liksom.
*
Sen for vi ut på sjön.
*
Grislungt först, som man säger.
*
Sen blev det action i Willes farfar.
Ja i allas spön.
På en gång.
Var bara till att hålla in öronen om man inte var sugen på att få en överraskningspiercing på något nytt spännande ställe.
*
Överallt var det strömming... ja lite i hinken också men de flesta simmade runt på båtgolvet.
(Ja, jag vet att det heter durk, men alla kanske inte vet det så därfär förenklar jag lite )
*
Lillbus stoppade in sin tänkarnapp i munnen och grubblade över vad han hade i handen egentligen?
Vovve?
Kisse?
Brumbrum?
Neej inget stämde riktigt..
*
Ser ni nivån i hinken nu...?
*
Ser ni Höga Kusten bron med?
Nej inte jag heller för den är inte i bild här, kom jag på.
*
Här ser ni i alla fall Wille, glad som en speleman trots att han dubbelexponerad här med.
Slut i rutan.
Nu lurar jag på en kokosboll i köket......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0