6 dagar till Due Date

Lillbus tycker tydligen fortfarande att det inte är någon brådska, och det är det ju egentligen inte heller, bara för att mammafrustrationen och bebislängtan härskar här hemma nu.
Muskramp, foglossning, bamsevärkar och trög mage är väl inte de ultimata presenterna nu, och inte blir det bättre att Lillbus tar kraftiga simtag åt alla håll så det känns som han ska komma ut ur arslet vilken sekund som helst.
"Aj" är mitt nya mantra som jag säkert upprepar hundrafemti gånger per natt, och den stackars tjuren orkar fortfarande fråga "Moler det, eller är det värkar älskling?"
*
Senaste veckorna har vi försökt hitta på så mycket som möjligt för att få tiden att gå, vi var in en sväng på Open Trot - naturligtvis bara för att få "vippa" i tältet och käka gratisbuffè, åkt skyttetrafik till stugan för att plocka svamp, kokat lingonsylt, gjort Birsta minst en gång om dagen osv osv.
*
*
*
*
En glad överraskning var när det dök upp ett tungt paket att hämta på posten - jag hade vunnit en utlottning i tidningen Amelia och kammat hem högsta vinsten som var en babyvakt!
Philips Avent med vaggvisor och nattlampa mm. värde 1700 kr!!
Pryl - lycka!!
Hondjävulen glad som en speleman!!
*
* Och nu - over and out - ett träningspass i trappan och en kopp halllonbladste väntar! *blink*

Kommentarer
Postat av: susane hägglund

Hej vad kul att jag hittade din blogg Krampå dig

2011-09-11 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0