Tjejen som inte vann guld i uppdatering...

Lite stressad idag - ska ha inskolning med en ny kollega i eftermiddag och middagsräkorna till salladen sa precis att de absolut inte tänker skala sig själv.
Så jag ska bara snabb - blogga lite innan jag går och drar stjärten av dem.
*
Tycker gott man kan få lite kaffefrämmande någon dag, funderar på att bomba folk med inbjudningskort?
Hjälper det?
Är nog den enda nackdelen jag kan komma på med flytten, tidigare var det alltid fullt hus men nu får man prata med sig själv i hallspegeln för att få ett någorlunda socialt förmiddagsliv.
Någon?
Som vill?
Umgås med mig?
Någon dag?
*
I morgon är det dags för det andra besöket på MVC, men eftersom det första bara var lite allmän information så räknar jag det här som det första riktiga.
*
Hela pulk - och grill gänget från i fedags.
Också jag - mamma mu - då förstås.
Passar bäst bakom kameran.
*
Lagom enkel bordsdekoration, vem minns inte Dumleklubborna liksom...?
*
Ja då var fröna i jorden.
Bara och vänta och se om jag lyckas trolla till några plantor i år med?
*
Så mycket nöjd med de nya tavellisterna.
Rusta 39 kr - Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0