Någon som vill köpa lite kräks...?

Men det är ju bara för att jag är så självupptagen numera... jag jag jag... spy spy spy...
Häromdagen undrade Emil om det verkligen var nödvändigt att klicka fast tre klickar med toadoft samtidigt,
svar = japp, sitter man med ansiktet därnere ofta så kan man unna sig lite extra lyx tycker jag.
*
*
Vidare är det verkligen ingen myt att januari, februari och i och för sig alla andra månader med är tuffa ekonomiskt.. januarilönerna stoppades direkt ner i hyra och el för 10tusen och Tims bowling 4500.
Inte konstigt man sitter här och huttrar i kylan över ett värmeljus från Rusta.
*
Dyrklotet.. se till och vinn lite nu då....Mamma vill kunna både pensionera sig och shoppa..
*
Hittade ett gammalt kort på mina små... på den tiden de fortfarande var små...
Mammahjärtat blir varmt av kärlek...

Kommentarer
Postat av: Kattis

2011-02-14 @ 14:44:53
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Kattis

Att jag inte tänkte på de! wc-block! däremot hade jag en parfymflaska utanför badrummet som jag sprayade med innan jag gick in. Och eftersom jag inte har en rumsren dotter så fick jag stoppa upp parfymerade våtservetter i näsan innan varje blöjbyte. (kanske ett tips för senare aktiviteter ;)..) Melina fick sig iaf ett gott skratt :P

2011-02-14 @ 14:47:30
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Harrieth

uuuurrkkk... kastades 27 år bakåt i tiden när jag läste detta ;/// hur mkt kan man kräkas egentligen?? o ändå gå upp i flodhäst size?? en fråga för de intellektulella ;)) hur som haver JÄTTEGRATTIS!!!!

2011-02-14 @ 20:35:41
Postat av: kraaam/Åsa

Åååååh - sluta aldrig blogga, jag skrattar ihjäl mig :-D.



Superfina kort på kidzen. Saknar dem.

2011-02-16 @ 23:36:34
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0