Klipp och klistra...

Hokuspokus så är bloggen pyntad.
Fint va?
Hitta du med
*
När jag ändå håller på och är sådär himla snäll och generös tänkte jag passa på att lotta ut en av mina julklappar!
*
*
Min älskade tjur kanske tyckte jag spelade för lite dataspel och ville försäkra sig om att jag verkligen engagerade mig, så därför köpte han dubletter av expansionen.
Eller så blev det bara lite fel....
I alla fall står det här spelet fortfarande inplastat här på databordet och känner sig missförstått och ensamt.
Ni vet väl att man måste ha originalspelet Sims3 för att kunna spela!?
Ja dåså, skriv en kommentar och håll en tumme för att ni vinner då.

Kommentarer
Postat av: Bea

GEEEE MIIIIG!!!!

2011-02-23 @ 10:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0