Jävligt gravid nu

Oj oj, nu spricker jag strax, tror inte jag klarar av att expandera mera.
Väntar bara på att diverse organ ska komma ut genom naveln som ur en kaviartub.
Lite trött på att inte vara den snabbaste sprinterlöperskan med, visst förstår jag att jag inte kan ha stenmarksfart längre - men när jag går myrsteg till toaletten på natten fram och tillbaka hinner jag ju både vakna och somna innan jag är tillbaka i sängen.
Men snart ska Lillbus ut!
*
*
*
Älskade tjuren sliter häst här hemma, han målar, städar ( igen ), köper ny kombi, handlar ( igen och igen och igen ), han bär kassar och väntar tålmodigt utanför toaletten medan jag "bara" ska kissa för nittonde gången den timmen.
Han vänder till och med på kuddarna åt den bortskämda hondjävulen när hon har lika stor svängradie i sängen som en frysbox.
*
Nu har vi i alla fall gjort klar sängen - utom bäddat den förstås - som betyder otur!
*
Nya bilen!
*
Jaha, och nu återstår bara att önska er en kalaskväll och vem vet,
nästa gång ni läser bloggen kanske jag är 13 kilo smalare?

Kommentarer
Postat av: kraaam/Åsa

Fina fina magen - det är så sjuuuukt spännande.

Hade du inte redan avslöjat könet så hade jag gissat på det motsatta....din mage ser tjejig ut - hahahaha.

Längtar efter gobiten nu, förstår jag.

Kramen vännen

2011-08-20 @ 22:48:40
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :) Om inte: Hoppas du haft en bra dag? Kramar!

2011-08-22 @ 13:13:13
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0