Minns ni....?

Att jag fick äran att få Burt´s  Bees hemskickade för ett tag sen?!
Det mindes tydligen inte jag heller, tanken var att jag skulle göra en liten uppföljning här på bloggen vad jag tyckte om produkterna.
Tyvärr måste jag ju kvarstå med att rengöringen kändes som att tvätta sig med mintig T - röd, rent blev ansiktet och doftade gjorde jag som en Vicks Blå extra stark.
Behövde inte ens borsta tänderna den kvällen :-P
*
Handcremèn då?
Jo, den luktar lite som kådsalva... kommer ni ihåg den?
Letar febrilt i minnet vad det var för något men vet att det fanns något sånt när jag var liten.
Ska aktivt använda handcremèn i någon vecka på mina torra händer så blir det en rättvis utvärdering sen.
Om inte annat känns ju asken lite kul!? Right?
*
*
Ni vet väl att ni också har chansen att få testa produkter?
Gå in på http://spotandtell.se/ och anmäl er bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0