Här är mitt senaste liv...

Nu var det så länge sedan så hjärnan har redan glömt bort att vi lyxade med en hotellhelg inklusive krogbesök och bio.
Någongång i somras.
Blir nästan gråtfärdig av den här fina ölbilden.
Bara jag som redan längtar efter sommaren?
Hotellsängen.
Varför tar man kort på en säng egentligen?
Grundade magsäcken med en duktig portion bakad potatis innan alkoholen skulle tömmas i och ta resterande plats.
Skickade den här bilden till Bea och lurade i henne att vi beställt upp en extra säng till henne.
Tror ni hon gick på det?
YEESSS!!!
Helt enkelt världens finaste ölälskande tjur!
Ett omåttligt raskt hopp till mitt liv som mor.
Faktiskt dagen till ära mamma till en nybliven tolvåring.
Inte heller den här gången är han på fotomodellhumör utan väljer att titta på skjortan på insidan istället.
Tims söta flickvän får pryda bilden istället.
Här har det bakats tjockisbullar.
Eh.. vaniljbullar menar jag förstås.
Svartluvan i MorslillaOlleskogen... genialiskt drag att kuska ut i vildmarken jätte ensam utan mobilmottaggning eller civilisation på en halvmils avstånd...
Brummelibrummeli vem lufsar där....?
En........... Björn!!
Och det var inte Nalle Puh!
Gissa vem som körde offroadskogsrally hem?
Och gissa vem som måste gå på inkontinensträning på tisdagar nu?
Vidare till en nyinköpt lampa som skall få äran att pryda nya lägenheten om en dryg månad!
En dag blev vi bjudna ut till Galtström av Jon - Tims och Emils halvbror där han jobbar som kock!
Matfest tycker vi om sa vi och åkte de fyra milen med glädje.
Tim var extremt förkyld och hade en toarulle i varje näsborre.
Dock inte på bilden.
Ge oss maaat......
Kängurun var underbart god!!!!
Tror jag delar upp inläggen.
Läs vidare om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0