Ny vecka, ny månad!

Nya kalorier!
Nya blogginlägg och nya snorkråkor att pilla på.
Livet känns underbart!

Kanske några av mina fans såg den extremt tjusiga annonsen i ST igår?
Eller kanske inte, det kvittar för jag är i alla fall nyförlovad och lycklig.

En av mina random activities idag är att få näven ur stjärten och städa ballis...
Känns som en massa energi förvann redan där...



Kedjerökaren och energipaketet Bea.. henne hämtar jag massor av kraft från...Stackaren...



Lyckades fota en otroligt korkad lastbilsförare med alldeles för mycket självförtroende när han skulle under skylten...
Det där med under gick åt helvete....



Ungefär som min karriär som stjärnpaparazzi....
Kram.på.er.

Kommentarer
Postat av: Eva

OM jag glömt att säga det så säger jag det nu. Grattis till förlovningen =)

2010-05-03 @ 08:50:21
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0