Nu skiter jag i det här....

Och drar till Den Stora Staden.
Timrå känns alldeles för fishy idag!
Hotell Clarion, elitlopp, uteservering och tjurmys!

Eftersom jag är för oteknisk för att lära mig blogga från mobilen blir det ganska jättetyst här ett par dagar.
Hoppas ni överlever ändå.
Jag ska tänka på er alla när jag äter vin och dricker god mat.

Sverige gick visst inte vidare i Eurovision igår, inte för att jag bryr mig men jag kan ju låtsas i alla fall genom att spy lite galla över att Islands tjockkäft ( se tidigare inlägg ) tydligen lyckades lalla sig igenom finalen men inte vår lilla sångfågel från Sverige med det vackra namnet.

Det äckliga vädret bekommer mig inte idag men nu börjar helvetet när man måste dansa salsa för att ta sig fram på asfalten.
För att inte nudda såna här;



Visste ni att daggmasken är den i särklass farligaste varelsen på jorden?
Inte?
Det har jag vetat länge.



Nu kan hotellet sluta vänta.
Vi kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0