Tjaaa bloggish!!!

Och pözz alla mina coola läsare.
Maaj gaad. hela dan har lixom ba gått åt till o stajjla mej för att dra till affären.. *sucka*
This is the aoutfit for the daY:



Asläcker top från Rut m .fl. Halva halva priset, dvs. 50 spänn.



Ostrukna jeans från sekelskiftet, pris ca två hönor.

Sen hitta ja en pryl igår som jag ba mååååste haaaa...


Mee Lavv!!
Shhit nu e de ba nååra timmar kvar innan tjurish kommer hem, måste hinna sminka mej hihi!
Fett me naajs!!


Nä roligare än så här blir det inte just nu.
Kommer jag med på bloggtoppen nu tro?

Kommentarer
Postat av: Byssan

Hahahahah, jag trodde på riktigt att du fått en akut åldersnojja!!

Klart du hamnar på bloggtoppen nu, med detta ohyggligt spännande inlägg! =P

2010-03-30 @ 12:53:59
Postat av: Madde

Ja, det var ju ett väldigt tappert försök Anna...

Meeen jag tror du behöver bre på lite mer nästa gång om de ska funka..shit asså, dom girlsen på toppen é inte att tampas med =P

2010-03-31 @ 10:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0