MODEBLOGG - chict som fan

Efter en välförtjänt eftermiddagsnap med den feberstinna tjuren kliver jag upp, raglar in i badrummet och drar en repa över fejset med lite foundation över den gamla.
Sminket sen i morse ser halvhyfsat ut, det är ju ändå inne med sotade ögon och fransarna är hopplöst korta ändå.
Luktar jag illa?
Näääh...inte svett i alla fall.
Lugna puckar.

Dåså, en snabb sväng till Birsta nu och införskaffa jeans åt äldsta sonen innan inskolningen på jobbet.
Tur man inte behöver redogöra för dagens outfit och "senaste looken" här.

Och vaddå jag ser i alla fall inte ut som min överspacklade granne som måste gått makeup kursen på clownskola!!


Kommentarer
Postat av: Loggy

Lovely!! Tror stenhårt på det där med att sminka över, vaddå, lite ihopkladdade ögonfransar har väl ingen dött av??

2010-03-23 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0