Jag - en farmvilleknarkare!

Tyvärr hinner jag inte inte blogga ikväll för jag måste skörda farmen, ploga, plantera 10 timmars sådd, sedan sätta vindruvor på countryville, mata hönsen och mala mjöl till brödet så fort korna spottat ur sig mjölken.
Under tiden måste jag fightas på Mafia Wars så jag hinner levla innan jag lägger mig och samla in skatt från husen i Min stad.
Får dock inte glömma kolla så det finns mat i Cafe World.
Inte konstigt jag inte hinner banta.



Men annars är allt bra.
Hejdå nu måste jag borsta kaninerna och plantera fåren...eller jag menar mjölka träden och slåss med maten...neeej...har ine tid att få ett sammanbrott nu innan äpplena är mogna!!

http://gt.expressen.se/nyheter/1.1707464/alla-jobbar-hemma-pa-internet-farmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0