Hemmagjort pärstamp!!

Och IcaMaxi`s fejkfalu serverades det i det Engbergska huset idag.
Ibland är jag så snuskigt huslig att jag blir rädd för mig själv.
Men jag är trevlig också så nu tänkte jag att mina kära läsare skulle boosta mig lite och därför helt kort och gott ge mig en ny mobiltelefon med en schysst kamera.
SÅ: Schysst kamera till mig = bilder här till er!
Logical.

Tjuren sover sin prinsessan-på-ärt-sömn och jag väntar ( och väntar ) på att min kära granne Bea ska chocka världen med ett blogginlägg.
Ni hittar henne här: http://raggarmuffin.blogg.se/ ( öppnas i nytt fönster, eftersom jag inte vill att ni lämnar MIG MIG MIG!!! )


Kommentarer
Postat av: bea

ha ha ha... du är ju heeelt galen.. äre okej om ja kommer ner och sover på armen jag å??? så kan vi åka till farmor å äta sen då?? ha ha... ja men kram då =)

2010-03-29 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0