2012



Idag är det du och jag Tyrah!
Till-höger-Tyrah alltså...
Ser precis ut som min måndagsfejja, lagomt sunkig och kan inte ens skylla på baksmälla.
Helgen har varit mycket okey, i lördags var Emil på introduktionsdag på engelska skolan, nystylad med nya jeans, skor och tröja..Ska han verkligen börja sexan till hösten?
Är det säkert att jag inte har hoppat över något år här?

Gårdagen förflöt utan smärtor, blev fru-lun-iddag på chinarestaurangen här borta i byhåletimrå som helt klart måste ha vunnit pris som årets lågbudgethak.
Maten var inte klar i buffèn trots att de hade öppnat för en halvtimme sen, kocken kom ut i skitig stickad kofta och hejade inte ens etc etc bla bla bla...
Men eftersom tjuren var hungrig och varken jag eller min badring runt midjan är speciellt kräsen så åt vi oss mätta och sen blev det en rulle halvliggandes hemma.
2012.
Se den.
SE DEN.


Nej nu blir en uppfräschning av hyddan i duschen.
Hör du det Tyrah, gå och duscha du med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0