TGIF

Äntligen jättemycket fredag!
Färdigslavat i lägenheten och kökspolskan hemskickad.
Känner mig lika snabb som en nerdrogad sköldpadda utan ben idag men  - det är fredag och jag får vara hur snabb jag vill.
Hade tänkt ta feta sovmorgonen men så kom lilla prinsessan Moa - min extradotter på låtsas - ner igår i finaste avslutningskläderna ( Charlotte Perelli, Carola och Lena Ph kan gå hem och sy nya kläder ),
-"Anna kommer du på min avslutning? Det är min första!"
-"Nja sa jag... jag ska ner till kyrkan senare, Emil går ut klockan halv två..."
(Moa sänker huvudet och plockar fram mjukaste råddjursögonen)
- "Snälla... Snälla?"

Inte ens hondjävulen har så mycket is i blodet så thats why I´m sitting here och sipping my coffee and show you all pictures from yesterday.
(Måste skriva internationellt för bilderna nedanför är from Engelska Skolan)



Anna - G, Tjur, Morfar!



Morfar, Emils jacka, Emils jeans och en Emil under.



Macke, Tim, Mr. Haga



Finaste bilden ever!!
Pojke + Flicka - lika med sant!!!

Kommentarer
Postat av: Gun

Hallå Anna. Va vuxna barn du har. Ha en bra sommar å Hälsa Killarna...=)Kram

2010-06-11 @ 10:49:57
Postat av: Kraaam/Åsa

Hälsa dina fina små vuxenbarn ifrån mig. Saknar er

2010-06-11 @ 21:27:39
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0