Tagga till nu!

Sitter och smäckar i mig en fet och god glassbåt och tänker att jag borde bloggat lite mer, lite tidigare, och mycket oftare.
Ungefär som motionsprojektet då.
Men ni måste förstå mig  - det ska hinnas grillas på sommaren - som i och för sig inte visat sig än, skjutsas barn hit och dit, drickas vin och fikas för att bibehålla min sociala status som Hollywoodstjärna.
(Eller kalla det arbetslös hemmamamma med förkärlek till rödvin om ni vill)

Midsommar planeras i stora steg, knytiskalasis!
Men först leka pingvin som servitris på ett bröllop.
Blir nog bra.
Vad ska ni göra? f
Förutom att åka till era stugor och bada badtunna, dra upp husvagnen till någon ubermysig camping eller sola topless med nyinvesterade sillisarna på chefens båt!
Sånt vill jag inte höra.
Men förutom det allså?



Nej Vickan, sluta tjata nu... vill jag åka båt i Karibien så ringer jag har jag ju sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0