Fy fan!

Månadsvärk deluxe med extra allt.
Fått mumsa alvisar och tuggat kudde i natt.
Ska vi titta på lite kort istället?



Piff och Puff - Aka. Moa och Nellie på avslutning.
Sötaste små dockorna.



Mammas minsta lilla pojke blev plötsligt stor pojke och gick ur sexan.
Engelska skolan väntar till hösten.



Mina två bär!!



Mitt tredje bär.
Här med sugrörs- syndromet.

Så vad gör vi idag då?
Rapar dynga över Kronprinsessans kommande bröllop som redan var uttjatat för ett halvår sen eller gråter en skvätt för oljekatastrofen?
Nej, för mig är min värld mittpunkten i mitt liv såklart.
Det som händer runt omkring i den stora världen kan jag inte påverka speciellt mycket.
Så jag fortsätter kämpa varg med mensvärken och gruva mig lite över att mina bästaste grannar lämnar mig och åker till Kolmården i morgon.

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Snygg pose du har i spegeln i bakgrunden ;-)



Ser att Emil växt om sig en del och blivit liksom en snygg grabbaktig ungdom.....vart tog den lilla skrikande snorungen vägen som alltid kastade grejer när vi drack kaffe? ;-)

2010-07-12 @ 10:30:01
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0