Ännu en dag mitt i livet....

Utan att något speciellt drama har inträffat.
Inget askmoln i huvet, ingen tomte i skorstenen och ingen felskickad Bingolott med vinst på.
Fortsätter transportera mina magar och hakor runt Timrå som om livet lekte och gatan och var gjord av glass.
Lovade er fler bilder igår som kommer här.



Intimitet - vad är det?
Följ gärna med in på toa och hjälp mig beundra det svarta toalettpappret.
Har man inga större krav på livet så tycker man som jag ; det är coolt!



Gräddfilslyx de luxe.
Dissa handfat.
Köp en svart marmorskiva istället, spelar ingen roll att man får sälja barnen för att få råd.
Mycket snyggare än handfat.



Ni som hängt här ett tag kommer kanske ihåg jätteskrivbordslampan på taket!?
Den är kvar.
Den blå ser ut som en jättedildo sa tjuren.
Aaj! sa hondjävulen.



Lördagsshoppade som värsta A - lagarna.



Kvällsmiddag på Gården.
Schuukt god mat - men det notan gick på får man ungefär 25 Big Mac&Co för.
Också schuukt.
Berätta det inte för Afrikabarnen...



Så var det äntligen dags för att göra det vi kom ner för att göra.
Elitloppet.



Snuskigt mycket folk.
Snuskigt varmt.
Snuskigt god öl.



Snuskigt snygg tjur.
Snuskigt bara min.



Ser ni hästarna som springer?
Nä, inte jag heller.
Jag är helt enkelt för kort.
Varför finns det inte elitlopp för dvärgar?



Tjuren ser ut att tänka;" Hurra älskling, vad roligt att du knäpper kort hela - jävla - fucking - tiden!
Ta gärna ett till. typ nu."



And the winner is....
Inte den jag hade spelat på såklart.



40 mil senare.
Carina kom med jordens sötaste hundvalp.
"Flytta hit!" sa jag.
Egentligen är han min.
Det är bara det att varken han, Carina eller hennes son vet om det än.

Ha`re!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0