Anneli kom tillbaka....

Vi har fått nya grannar.
Hennes 95 barn springer just nu runt och dampar i lägenheten med tegelstensskorna.
Varje gång duckar jag liksom här bakom skärmen, ifall taket skulle ramla ner över frisyren.
Eller ännu värre... alla 95 barn rakt ner i hjärnan.

Inte ens clowneriet hos pundarna intill stör mig så mycket.
Eller när Annas barn åkte skateboard i hallen när dom bodde ovanför.
Svisch..rull..svisch...rull lät det.
Men det här!!?
Det är fan första gången på 8 år som jag känner mig riktigt störd.
Eller nä, det är det ju inte såklart - störd av ljudet menar jag.

Jättemycket roligare det känns att vi ska titta på lägenhet i morgon.
Så kan Metallicakonserten här ovanför koncenrta vidare själva.


Kommentarer
Postat av: vildman

typiska timråbor damp hela högen =))))

2010-06-02 @ 20:12:46
Postat av: li

Jomen tjena vad det lät!!!! Huuuuuu!!! Hoppas lägenheten blir bra? vart är den då? Saknar dig girlie! Vi måste få till en träff nu tycker jag!!!! kraaam

2010-06-02 @ 20:13:38
Postat av: Anna

Vildman; Vem är du egentligen? En liten smygtimråbo tror jag ;P



Li; Saknar dig med tokmycket, självklart måste vi få till en träff eller tre,när har du semester? Kram på dig!

2010-06-03 @ 06:59:41
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0