Väderpåverkad? Jag?

Jag skulle inte direkt säga att det jävla fucking vädret påverkar mitt humör det minsta.
Det är inte alls därför jag sitter och här och funderar på att trotsigt sätta på mig bikinin för att lura fram solen.
I natt var origami - hundarna och spökade i min dröm igen.
Onda och svartögda sprang de så fort de kunde med sina pappersben och ville tugga på mig med sina papperständer.



I nästa drömsekvens skyndade jag mig att koka hinkvis med lingon - hjortron och hallonsylt för att hinna gå på krogen.
På vägen dit plockade jag levande clownfiskar från diket.

Men annars mår hjärnan bra.

Synd att "snabba cash" inte riktigt var som förväntat - böckerna är som vanligt bättre.
Beck - Levande begravd - Nja sådär...
Linda och Mogges middagssällskap igår - bättre än bägge filmerna tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0