Hoo hooo

Här var det lika tomt som i Pamela Anderssons hjärna... inga kommentarer och inte ens några inlägg på flera dagar.
Kanske det beror på att magen tar emot bordet så mina korta tjocka korvfingrar inte längre når fram till tangentbordet?

However... hoppas alla ni fyllskallar haft skoj på Gatis i helgen, själv har vi nästan fått pantat burkar och ätit ur grannens sopor i helgen, eftersom våra bilars reparationer hittills kostat oss 14 kakor, och då är det inte klart än.
Kul Jul.



Tjurens maskin from hell.
Ansiktet är bortskruvat och massa fel är trasiga.
Bildoktorn Kotten är så inte nöjd.



Sötligan, Södra Köpmangatans elit.
Sålt pengarna och tappat smöret.... Eller var det bara en duktig bakfylla som spökade?



En stjärna under stjärnorna.



Erkänn att det blir snuskigt hög mysfaktor under den här parasollen!!!



Hur kan man INTE älska min mobilkamera?

Nej nu orkar jag inte hålla in magen för att kunna skriva mera.
Jag ska nog ta ett glas vin.
Ja det ska jag.



Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Underbara du!!!

Jag skrattar så jag kiknar här i min lilla vrå i söråker.

Sluta aldrig blogga :-)

2010-07-12 @ 10:15:46
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0