Bad luck Beer...

Åker på bolaget.
Köper ett par Lime cider - eftersom de inte behagar ha den i Timrå.
Skulle köpa igår med, men då köpte jag två till Bea och glömde köpa till mig själv.
However, köpte även två nya öl; Pistonhead.

Vem tappar en glasflaska i kassan så det sprutar Limecider och brunt glas?
Personalsnubben som kommer för att torka upp mitt griseri skrattar och säger ;"Åk till stan nästa gång du ska handla"
Skitkul.

Kommer ut i bilen, upptäcker att det ser ut som jag är inkontinent eftersom jag har ett långt blött spår efter mig hela vägen.
Har lyckats skyffla in en glasbit i en av de nya ölen.
Bajs.
Får lämna den pysande burken på parkeringen och köra hem utan att låtsas som att jag stinkel öl som en parkbänksliggare.

Hemma; sköljer av resterande bolagsinköp och ställer på diskbänken för att dropptorka.
Passar på att skära fläskfilèn.
Sprättar upp plasten med den nyvässade kniven och träffar skillat nog även den andra "Pistonhead burken"
Får återigen duscha i öl.

DO NOT EVER BUY THIS BEER


Kommentarer
Postat av: vildman

hahahahahahah men ölen är god !! ja om man inte behöver slicka upp den från golvet och dina kläder :D

2010-07-07 @ 16:55:34
Postat av: Kraaam/Åsa

amatör ;-)

2010-07-12 @ 10:17:29
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0