Visste ni att...

Hondjävulen haft en kanonfin helg?!
Fredag hos Anneli och hennes Buzz- spel, några öl kom och också och hälsade på i magen.
Av naturliga skäl blev det en softardag igår då bakiskillen våldgästade mitt huvud men det blev ju ytterligare en anledning till att sunka ner sig med chips och dip och filmmys!



Idag - jobb - promenad i solen i över en timme.
I morgon - sparka igång LCHF dieten igen för jag har kommit på att jag inte passar att se skendräktig ut.
Men nu - ett glas rött eftersom bra kockar lagar bättre mat med en glas vin.
Jo.
Så är det.

Ps. Hur har det gått med grannen som firade helgen på sjuan då?
Svar: Vet ej.
Vet ni?

Kommentarer
Postat av: Grannen F =)

Ja den grannen kom då hem vinglandes förut stax innan du kom =)

Såg ut att må kanon enligt sig själv, men i mina ögon såg det ut att vara väldigt jobbigt att vara i den formen =P

2010-04-11 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0