Min grannes katt är besatt....

Hallå kan man inte ens få vara hondjävul ifred?
Min granne har en katt.
Som är besatt.
Här kommer man som en frälsare in genom dörren för att utfodra satmaran, och hyndan stirrar mig rakt in i själen och...Morrar!!?¨
Till och med "Hello Kitty" skrämmer mig nu...



Jag tar upp silverpålen ur fickan, svingar min lasso och snärjer den onda för att sedan med mycket möda spika upp henne på korset i min grannes vardagsrum.
Nu ska de onda andrarna ut!
-"Eniro 118 118 vad kan jag hjälpa till med?
-Jag måste ha en exorcist! Nu!! det är fan riksbrådis också!!
-Ursäkta vad sa du?"

Fan också...ingen exorcist, då skiter det sig ju...
Tar ner katten igen och suckar.
Får väl gå för den här gången då..bättre lycka i morgon...!?
Men nästa gång jag är kattvakt ska jag ha rustning.

Här skulle det varit en bild på min fina påsktårta från igår....

Här skulle det varit en bild på trisslotten med 2000 spänn på...

Och här skulle det varit en bild på mig i sexig kycklingdräkt....


Eller hur... Nä men efterom min telefon är fett trasig blir det ingen bild.
Alls.




Mjau.
Bea kom hem.

Kommentarer
Postat av: bea

du är ju bara helt fantastsk =) tur att du finns!!!

2010-04-06 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0