Min granne...

Åkte nyss iväg med ambulans...
Skadan var inte fysisk utan det var hästarna i huvet som hade sprungit bort!
Allihopa!
*poff*
Taskigt av mig och hänga ut det på bloggen eller?
Nej knappast, hans sambo har detaljerat skrivit det på sin statusrad på facebook så jag skäms lika lite som en snygg gathora att förtälja det.
Helst av allt skulle vi andra grannar vilja att de tog sitt pick och pack och flyttade, men det verkar vara lika omöljigt som att äta ris med en bultsax ungefär.

Ikväll blir det öl och "Buzz" uppe hos en av mina friska grannar :D
Är det fredag så är det.
Besök av världens underbaraste Åsa och hennes barn har jag haft här på eftermiddagen, hennes 3 åriga dotter kallade mig "Anna - bajskorv" så kanske inte glasstårtan jag bjöd på var så god som jag tyckte.



Fru Åsa Lundgren och hennes man!

Trevligt helg på er.
Lås in hästarna.

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Du är underbar Anna, helt jävla underbar!!!

2010-04-09 @ 19:41:11
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0