Mardrömsscenariot som inte fick hända igen....

Sammanträffande 1 kl 11.30:
Jag sitter hos en sköterska på vårdcentralen för att skriva under en deligering och nämner i förbifarten olyckan för exakt 364 dagar sedan då Tim fick i sig jordnötter och fick åka ambulans in på akuten för en allvarlig allergichock.
Sammanträffande 2 kl. 15:00:
Tim ringer från skolan och säger att han ramlat när han spelat fotboll och hans adrenalinspruta för nötallergin gått sönder...Detta har aldrig hänt tidigare...
Sammanträffande nr 3 kl 16:00:
Tim ringer igen från navet och säger att han fått smaka choklad av en kompis och börjar känna symtom...
Sammanträffande nr 4 i samma veva såklart...:
Jag jobbar och gär med min brukare runt Sticksjön i Granloholm och min telefon stendör precis när jag ska ringa tjuren och be honom åka in med en ny spruta...

Det hela gick trots allt bra igår, Tim mår bra och vi slapp stanna på sjukhuset över natten till och med.
Men seriöst... vad är oddsen på detta?
Nästa sista april låser jag in honom i ett kassaskåp och bara matar honom med knäckebröd och potatis...

Till något helt annat.... på fredag smäller det!!!!!
Ha en underbar onsdag!



Tims afrikanska bakelser.... grannkakor eller om ni vill - negerbollar!!



Vy från stugan... Skyhöga myspoäng...



Vilfåtäölj och Gröna level.... Kombinera med en snygg tjur, god mat och dryck och en hel del tystnad och du har en kraftig energirehab.



I.r.i.s.h.c.o.f.f.e.e.g.o.t.t.



A.l.i.e.n.h.o.n.a.n.u.n.ma.k.e.d



Kärlekstjuren... på fredag blir vi ringmärkta....



Helgfin har fått en ny innebörd här...



Mammas krigare....pigg som en nötkärna...( jag vet att det var ett taskigt skämt )
Mummy loves you!!

Kommentarer
Postat av: li

Meeeen igen....skönt det gick bra!!!!! Ha det såååå underbart på fredag!!!!!!!!! kramar

2010-04-28 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0