Köttklister?

När jag googlar på det visar det sig att är precis vad det heter.
Ett slem man helt enkelt limmar ihop köttbitar med för att få stora stycken.
Bifflim, kotlettejp, fläskfogmassa eller name it yourself.
Äckligt tycker jag i alla fall.
Hur som helst tappade jag poängen på vägen...Moderaterna har visst godkänt det men jag kommer förmodligen käka klistret ändå eftersom jag inte är så kräsen av mig.
Håller förresten helt ofrivilligt på med ett projekt nu som går ut på att se hur mycket ( och fort ) jag kan expandera kroppen.

Gläd er åt lite vårbilder medan jag förbereder dagens utfodring.



Anneli premiärsuger på årets första Piggelin.
I bakgrunden ser ni hela Timrå.
Domus och Systemet.



Jag fläskar på med Tip Top.
man vet aldrig näre man får äta glass nästa gång.



Bilder från igår när Hollywoodfruarna intog stora staden Sundsvall.
Om vi inte säger högt att vi är från Timrå kanske det inte syns?







Ha en trevlig resten-av-dagen.
Er hälsoguro online/ Honan



Bra försök av mig där att se hemlig/cool/lagomt nonchalant och smal ut.
Det måste vara något fel med den här kameran också.....



Kommentarer
Postat av: majsan39

hahaha näää kan ju bara inte synas att vi e från Timrå inte :) folk tänkte nog snarare ohhhh värsta världs vana brudarna lixom , oh framförallt va snälla dom e som tar med sej en blind oxå :) kram mys brudar :)

2010-04-21 @ 15:26:08
Postat av: Tågmamman

Det syns!

2010-04-22 @ 10:41:08
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0