Bookis...

Sällan finns det någon som blivit så känd för att göra ingenting som Anna Book.
Jo men vänta... hon flaxade väl runt i tv och trallade på alfabetet när jag lärde mig läsa någongång på 80 - talet.
Sicken bedrift.
Till och med Kikki Dee har väl uträttat mer.

Nu såhär 30 år senare ploppar Booken fortfarande upp i förnedringstv lite här och där eller mest överallt.
Jag minns en sekvens ur "hjälp jag är en tv i Japan eller nåt" då hon grät och fick ångest över att suga i sig ett par meter spaghetti...Stackars Anna säger jag bara.
Spagetti.
Snacka om nära döden upplevelse.
Spagetti...

Eller häromdagen då hon lagade mat i tv med Niclas Wahlgren.
"Jag måste rulla dina dolmar hårda" sa hon till Niclas.
Kåldolmar alltså.
Varför ringer ingen mig och frågar om jag vill rulla dolmar i tv?



Och ingen har väl missat att hon exponerade sin kropp i en operation i....just det - tv.
Ordet mediakåt har fått ett ansikte.
Jaja jag orkar inte jämra mig över C - kändisar mera, när jag tänker efter är jag ju ingen rikskändis heller direkt och det enda underverk jag uträttat idag är att snickra fast en dammsugarpåse.... inte ens det kunde jag göra själv utan fick ta hjälp av Bea, en sax och en rulle isoleringstejp.
Roomservice - ni kan gå och duscha.
Mer om detta senare.

Nu ska jag också gå och duscha och försöka klura ut när vi får se Anna Book gråta i tv nästa gång....

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ha ha ha... gud vad rolig du är... men nu jävlar sitter " DAMM SUGS" påsen fast i alla fall!!

Länge leve hollywood!!!

puss

2010-04-20 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0