Blå - fucking - tand

Morgonen har förgyllts av goda grannar och mitt eget nattbakta apelsinbröd.
Präktig hemmamorsa som jag är blev det brödbak här igårkväll/natt till tonerna av en hysteriskt psyksjuk granne som var helt övertygad om att porten skulle öppnas bara han skrek tillräckligt högt och slet tillräckligt hårt.
Vad är detta?
Kolmårdens djurpark?
Cirkus Scott?
Och vad gör i så fall jag här?

Dags för grannen att sopa upp sin man nu innan vi andra plockar fram våra hagelbössor.
Pang... också får vi skatteåterbäring i form av en missbrukare mindre att ta hand om.
Nästan bättre än julafton.

Så bra det går att kommunicera mellan dator och telefon.
Ser ni alla fina blider jag nyss fört över?
Nej inte jag heller, apparaterna hatar verkligen varandra.
Nöjer ni er med ett recept istället?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0