Letar vidare...

Någon som vet ett hus att hyra???
Eller större lgh inte alltför långt från timrå?

Apropå Timrå var det visst ett knivdrama här igår...ja inte här utan på torget naturligtvis.
Timrå parkbänksmaffian, en man fördes till sjukhus med livshotande skador..

Så vad händer mer i honans liv..?
Nästa lördag ska vi ha lite fest här, småmysigt med de närm,sta grannarna och knytkalas.
Jag känner mig väldigt grannish eftersom jag inte haft någon sån tillställning trots att jag bott här i hela skrämmande 8 år nu.

Jag har klippt mig.
Skönt och slippa använda kratta när man ska borsta ut håret.

Ja det var väl den lägesrapporten....bilder kommer när jag lagat min dator som tydligen sagt upp sig.

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul med grannfest.Hoppas ni får bra väder och trevligt. Kram

2009-09-02 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0