Fredagsmys!

Nej kanske inte direkt...sitter på Sj:s lokal "Juliana" och läser bloggar medan jag väntar på att tiden ska gå så jag får åka hem någongång.
Hajar till när jag läser Åsas mysiga blogg och ser ett kort på mig själv som sprudlande glad servitris på hennes bröllop.
Har berömt hennes blogg tidigare och gör det igen.
Hur kan en fyrabarnsmamma ha tid och inspiration till en sån tjusig och intressant blogg!?
Respekt!

Nä nu ska jag peta ur kråkorna ur näsan och kamma shetlandsmanen.
Så man inte förväxlas med en trasig påskhäxa i första klass.

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Oj, det här höll jag ju nästan på att missa. Komlimanger som är så viktiga för Egot :-)

TACK

2009-09-20 @ 01:13:19
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0