Bebis

Förstår inte varför det är så mycket bebisdrömmar nu!?
Inatt drömde jag att jag förlöste en gammal kompis i en soffa, jag fick påpeka för henne att huvudet på bebisen stack ut mellan hennes ben när hon satt och kollade på tv.

Alla som fött barn VET att man inte är så tv - sugen när man har värkar.
Antingen beror dessa drömmar undermedvetet på att jag VILL HA en bebis eller på folk runtomkring fått barn eller är supergravida.
Ja jag vet inte.

Förresten har jag gjort slingor i håret.
Förra veckan.
Ingen har sagt något så antingen syns dom inte eller så är det ingen som tittar på mig.
men nu har ni informationen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Du är jääättesnygg i håret (tror jag?!). Jag har oxå bebbedrömmar men det är för att jag är så j.a fladdrig över kaggen och fasar att nån ska fråga om 2:an är på väg utan att det egentligen är så, åsså tror folk när man svarar nej att man bara vill hålla det hemligt ett tag till.

Mina drömmar beror alltså på fläskångest inför beach 2009.

2009-05-17 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0