Snusk!

Nej det är inte porr det ska handla om utan bara en liten blänkare om hur snuskigt det är med toppolitikers och högt upsatta chefers löner!
Right!?
Idag kan man läsa i Sundsvallan om man har lust om Anita Bdddoouii nånting som får löneökning.
68.432 kr.
I månaden.
På riktigt.

Ska det verkligen vara nödvändigt det?
Vad gör den här kvinnan för fabulösa mirakel?
Själv sitter jag kvar här i min egen drömfabrik och är ypperligt lycklig för att tjuren fick ledigt i morgon han med.
Men det skulle inte göra ont med 68.432 spänn i månaden.
Det erkänner jag.



Men hallå tanten...du har råd att le lite va?

Kommentarer
Postat av: inlinquisch

Det ä'r fan äckligt hur mkt man kan tjäna på att sitta på en stol och ta dåliga beslut!!! hade jag vart politiker så hade jag varit ekonomiskt oberoende nu

2009-03-13 @ 20:32:40
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Anonym

Ja, hon skulle verkligen kunna kosta på sig ett leende!

Trevlig helg! :)

2009-03-14 @ 18:13:19
Postat av: Kraaam/Åsa

Hej på re, är du ledig tis eller tors nästa vecka? Ska in till Timrå då och hade varit kul att ta en kaffe hos dig.....om du har råd, annars kan jag ta med mig en termos ;-)

2009-03-15 @ 11:39:33
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0