People say im a dreamer...

But im not the only one..

Förra veckan drömde jag att jag skulle hem till tjuren.
I köket mötte jag hans mamma som nyss kommit hem från Thailand och stod och dansade i bikini, solbränd och tjusig.
- "Vart är Micke?" undrade jag.
-"Han har gått iväg på graffittikursen" svarade hon.

Ah...tänkte jag....då kan jag ju gå och möta honom.
Och barfota i snön begav jag mig iväg..mötte min tjur och på vägen tillbaka vände jag mig om och fick till min fasa se en stor...jag upprepar.. STOR alligator som jagade oss med sina små korta alligatorben.
- "Spring!!" ropade jag och klättrade uppför en snödriva, vilket inte var det lättaste eftersom jag fortfarande var barfota.

När jag vänder mig om ser jag tjuren stå och klappa alligatorn.
- "Men vad GÖR du? Skriker jag panikslaget.
- "Kolla älskling...den är inte farlig", ropar tjuren och öppnar gapet på besten.
Plötsligt ser jag att det sitter en liten skallig gubbe i alligatormunnen.
- "Det är ju han från TV" ropar tjuren och sticker in huvet i käftarna på djuret.



I nästa sekvens befinner vi oss hemma hos tjuren.
Han är arg.
Riktigt jävla skitförbannad är han.
Lite försynt frågar jag varför han är så arg.
-"Jamen...skriker han..inte nog med att man måste jobba med hästarna, nu ska dom dra hit den där elaka hästjäveln Göte hit..och han ska tydligen bo på övervåningen också!!"
Hmm.

När jag berättade den här drömmen för tjuren på mrognen klappade han mig på lite på huvet.
Ungefär som en hund.
Undar varför han gjorde det?

Ha nu en underbar måndag idag, solen lyser...inte just nu, men kanske snart.
Och akta er för små gubbar i stora alligatorer.

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Ett fanatstiskt inlägg - drömmar är så roooliga!! Jag vet varför han klappade dig på huvudet men "i´ll never teeeeell". Kram

2009-03-16 @ 09:49:29
Postat av: Hanna

Kul att höra fler med konstiga drömmar! haha!

Vilka tåg åker du? inte mina i alla fall :(

kram! :P

2009-03-16 @ 14:57:33
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: li

HAHAHAHAHAHAAAAAAHAAAAAA!!!!!

2009-03-17 @ 09:14:38
URL: http://izica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0