Inatt jag drömde

Nåt jag aldrig drömt förut.
Jag var med min kusin på hennes jobb, ett muppboede...och där var mupparna helt galna så därför hade jag gömt en svart pulka under förstukvisten.
Sedan gick jag in till serveringen och lämnade in min korrekt färdigbredda macka, för då skulle man minsann få tillgång till hela den delikata salladsbuffèn.

När jag sedan skulle åka därifrån för att träffa tjuren som låg hemma i flickrummet och väntade stannade jag till och frågade en man på vägen om han ville ha skjuts.
Han cyklade visst och hade ett handtag av en sönderskuren palsternacka som han gasade med.
Så praktiskt.

En vacker dag kanske jag flyttar in i det där muppboendet själv.
Chickettioaawooaaw.


Kommentarer
Postat av: li

är du säker på att du ska jobba? du verkar feberyyyyr =)

2009-03-06 @ 17:14:15
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Hoppas du tar det här rätt....jag har alltid tyckt att du varit en MUPP :-D

Men en charmig sådan, hahahahahahahaha!!!!

2009-03-06 @ 22:21:00
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0