CST

igen...och igen och igen.....
Helst av allt skulle jag vilja ligga under ett fluffigt täcke med tjuren och maratonkolla minst sju säsonger av "Bones" tillsammans med världens största chipspåse, men eftersom man inte kan försörja sig på det så sitter jag på hotellet i Stockholm.
Eller så skulle jag vilja ha ett fett bankkonto med någon mille avsett för shopping..eller ett par hundra tusen räcker...man ska inte vara girig.
Klå upp Fritzelgubben skulle jag också vilja göra.
Med handskar på förstås.

Berättade jag om krocken igår?
Ja det gjorde jag.
Berättade jag att killen jag backade på bara hade lånat sin brorsas bil?
Eftersom han krockade sin egen förra veckan.

Så det kan gå.

Kommentarer
Postat av: li

vad ska man säga?! kunde varit jag. ja inte det där med säng o tjur men bilen, bilenkillen!, jag kunde ju vart den killen.....huuuuuuuu. ;)

2009-03-20 @ 10:21:24
URL: http://izica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0