Hurra

för degbollen mig!
Jag har nu efter flera veckor lyckats öppna plasten på förpackningen och tagit fram  - OCH kopplat in usb sladden till telefonen.
Det firar vi genom att lägga in en massa inaktuella kort.
trevligt...jag hör redan applåderna....


Världens största skrivbordslampa och dessutom vår enorma utsikt från Clarion Sign där vi bodde under elitloppet.


Snygg - tjuren på Harry B James visar tjurtänderna


Ser ni tåget i taket...jag är förföljd.
Kan inte gömma mig längre.


Hemligheten med att palla sig igenom Sthlm marathon är att inte delta, utan att beskåda när andra anstränger sig medan man själv solar sig med en kall öl.


*Massa kärlek*


Har man inga meloner på kroppen får man ha dom i glaset.


Likör 43 och mjölk.
Sprit och nyttigheter i samma glas.
Fantastiskt.


På terassen på Sign.
Livet är fucking underbart.


Ska också slänga ut handfatet hemma och köpa en svart marmorskiva.
När jag får lönehöjning X 10


Vem knäppte den här bilden på Bromma?
Det vet inte jag.
men det syns väl i de alkoholsimmiga ögonen redan?


Skolavslutning.
mamma Cookie med cleopatraluggen och lilla Alma i vagnen.


Tim får en tavla och ett diplom av Per.
"Klassens omtänksammaste"
Mamma är såå stolt hjärtat....


Sista bilden med klassen.
Till hösten är det högstadiet och engelska skolan...det är väl okey om jag gråter lite nu?


Tårtfest hemma med polarna efter avslutningen


Martin diggar Alma hårt!
Alma diggar Martin med, men inte lika hårt.


Det är väl såhär ni är vana att se mig.




Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Hoppas du gjorde seriösa försök att både sno både lampus gigantus och marmorplattan till Timrå.

2009-06-15 @ 12:02:39
Postat av: Tågmamman

Både både både, jag er svensklerraret - komer att vicka i din såns klass nån dagg för att lära ut mitt ypperliga stavnin åck GrAMMAtick. ;)

2009-06-15 @ 12:04:49
Postat av: Kraaam/Åsa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH - FINA TIM. Vilken kille.

Jättefina bilder ju - Tim var så tjusig i vitt, Cookie söt i sin lugg men herregud vilken cool tågvärdinna på sista kortet - de som ens vågar tjuvåka med det tåget har inte sett tågvärdinnan med den attityden - hahahaha.;-)

2009-06-17 @ 13:03:12
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0