Sitter

på arslet på tass i Stockholm och tänker att "jamen just ja, jag har ju en blogg..."
Satt precis och letade recept på LHCF - kost.
Den här förbannade bantningen slår mig i ansiktet - det finns ingen återvändo längre.
Till och med pappa undrade häromdagen om jag var med barn och tyckte att jag hade fått tjocka ben.
Visserligen hade han tippat i sig en virre före men ändå.

Har sedan dag i år undvikit alla underbara kolhydrater, såsom potatis, pasta,CHIPS, ris, bröd, CHIPS, sötsaker och CHIPS.
Jag ljuger om jag säger att det gått helt smärtfritt och är jättegott.
När jag ändå håller på och ljuga så fortsätter jag och säger att jag har gått ner 7 kg.
Jag har inte gått ner ett mikrogram!!!

FUCK LHCF!!
Nä..vi ska köra på en vecka till men har inte fläskdepåerna reducerats då så ger jag upp.
Förslag på ny diet?
Finns det grillchipsdiet??

Kommentarer
Postat av: LogLady

Jag har gått på chipsdieten under många års tid, syns väl på min kropp? Hahahhaaa, smal o smärt! Men jag slutade dock i höstas, magen pallar inte chips till lunch varje dag :P Sen blev jag i ärlighetens namn skitless på chips!

2009-01-12 @ 08:38:25
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Japp håller på med något liknande jag med - huvudet säger att jag behöver det men hjärtat vill inte....mat är ju så gott. Kämpa på.....äta gott får vi göra till sommaren så vi har något att göra på hösten när det ska bantas igen :-)

2009-01-12 @ 13:39:39
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0