Oojj

vad ni har saknat mitt inlägg idag!
Just precis nu sitter jag vid exakt samma dator där jag satt igår och skrev att jag skulle åka hem.
Fast nu har jag precis kommit ner igen.
Eller har jag kommit upp?

Igår hade jag fått en P - bot på jobbet - trots att jag faktiskt HAR ett tillstånd och jag faktiskt BETALAR min månadsavgift.
HÖR du det? dumma P - sugga.
Get a real job vetja.
Måste väl vara jävla otacksamt att leka låtsaspolis och lappa bilar hela dagarna.
Tror ni det är många som säger " åh tack snälla för den här fina räkningen, bara för att du är så snäll ska jag betatala den TVÅ gånger, ha nu en bra dag "?
Det tror inte jag.

Igår kunde man läsa i Aftonbladet att "Blondinbella fick magknip"
Detta beroende på att hennes danspartner i Lets Dance hade gjort illla foten.
Jag citerar Blondinbella; " jag trodde det var kört och fick så ont i magen".
Det händer så mycket hemskt i Sverige numera, hur kan det vara synd om de sönderskjutna barnen i Gaza när Blondinbella har magknip?



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-17 @ 16:53:48
URL: http://ron.blogg.se/
Postat av: Anonym

men va hände nu då??? haha tokigt...

Vi ska flytta till Skönsberg, jag å jentan :)

Nääää de är ju bara 12-13 år sedan hahahaha

2009-01-17 @ 16:55:15
Postat av: inlinquisch

haha stackars blondin bella =(

2009-01-17 @ 16:55:23
URL: http://inlinquisch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0