Men fuck

Shit vad jag ser ut i ögat idag!
What the hell has happened?
Man skulle kunna tro att jag haft en hård natt med Boxar-Benny men jag försäkrar att detta inte beror på det.
Hehe.
Herregud, nu kan jag ju inte gå på vernissage med Persbrandt idag...heller....



Hur kan det bli såhär?
Får jag vara med i Scary movie 5 nu?

Nu ska jag åka och sätta mig på biljettutbildning i Snökällaren och försöka se snygg ut..ett mycket passande namn idag förresten ironiskt nog.
Snökällaren allså.

Obs. Boxar-Benny är ett fingerat namn.
Ni vet nog att det är Ferdinand som döljer sig där bakom.

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Det är pesten! Tag 2 alvedon och vila lite så går det över, det säger iallafall alltid sjukvårdsrådgivningen...

2009-01-20 @ 13:26:42
Postat av: inlinquisch

Groose ;)

2009-01-20 @ 15:28:55
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Mrs Andersson

Ha ha din stackare där.Du har spräckt ett blodkärl i ögat för du har troligtvis kliat/gnuggat dig i ögat för hårt...mycket.Man blir ju sååå trött av att åka tåg;-)Låter kanske som att jag vore proffs på blodsprängda ögon...och det är jag med.Har själv haft så där under tiden när jag knappt sov.Det brukar ta ca 3 veckor innan det läker,om du inte har ett vädans bra läkkött:-)Eller så är det tjuren som har daskat sin penis för hårt i ögat på dig:-))/puss

2009-01-20 @ 18:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0