Bildblogg



En bild från tjurens hus före jul någongång...och ja...det står det alkohol på bänken...



Första veckan fångades det två möss.
Ingen av dem var min.



Här är Cookie på "ankan" i sthlm.
Nu ser man nästan hur bebisen vill ut!
Hon dricker cola.



Syrrans julkorg.
Jag är nöjd över mitt verk.
Pappa fick en med blått tema blå, tjurens mamma en med svart och hans mormor en med rött.



Coolaste Li på "Karlssons" i sthlm
Sett någon hårdare brud before?
Jag tror inte det.



Bara för det visar vi en till.
Jag minns nämligen inte vilken av dem jag inte fick lägga in.
Säger er ordet "porrbelysning" något förresten?



Såhär såg det ut i fredags när jag kom ut på kvällen.



mera actionbilder.....





Jag vet inte om det är så jävla illa att ha ett tjog svettiga brandmän utanför dörren.
Är det det?

Kommentarer
Postat av: inlinquisch

hehe jao kanske det men det är från samma personer hela tiden men det är bara skoj att ha "stammisar" =)



och nej fan måste man vabba så måste man S

2009-01-13 @ 08:09:36
URL: http://inlinquisch.se
Postat av: Hanna

Stackars Li. Eller jag kanske ska säga: snälla dig som lägger ut två bilder för säkerhetsskull ;P



Men LCHF is the shit, det är bara din kropp som inte förstått det ;P Så nu kollar vi läget: Allt margarin ska slängas och ersättas med SMÖR eller Bergott. inga lightprodukter över huvud taget. Massa grädde och creme fraishe i maten. good luck!



Dessutom var det inte jag som dödade tomten. det var hunden. Jag beklagar att du inte fick några klappar av tomtis. vi skämms lite över hundens uppträdande, och letar en ny tomte för fullt!



Back to the train!

2009-01-13 @ 13:22:14
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stackars Li. Eller jag kanske ska säga: snälla dig som lägger ut två bilder för säkerhetsskull ;P



Men LCHF is the shit, det är bara din kropp som inte förstått det ;P Så nu kollar vi läget: Allt margarin ska slängas och ersättas med SMÖR eller Bergott. inga lightprodukter över huvud taget. Massa grädde och creme fraishe i maten. good luck!



Dessutom var det inte jag som dödade tomten. det var hunden. Jag beklagar att du inte fick några klappar av tomtis. vi skämms lite över hundens uppträdande, och letar en ny tomte för fullt!



Back to the train!

2009-01-13 @ 13:23:09
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stackars Li. Eller jag kanske ska säga: snälla dig som lägger ut två bilder för säkerhetsskull ;P



Men LCHF is the shit, det är bara din kropp som inte förstått det ;P Så nu kollar vi läget: Allt margarin ska slängas och ersättas med SMÖR eller Bergott. inga lightprodukter över huvud taget. Massa grädde och creme fraishe i maten. good luck!



Dessutom var det inte jag som dödade tomten. det var hunden. Jag beklagar att du inte fick några klappar av tomtis. vi skämms lite över hundens uppträdande, och letar en ny tomte för fullt!



Back to the train!

2009-01-13 @ 13:23:40
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ville bara uppmärksamma dig ordentligt på att det inte var jag som dödade tomten!

2009-01-13 @ 13:24:31
Postat av: Kraaam/Åsa

Underbart - vad annat kan jag säga :-)

2009-01-15 @ 11:52:27
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0