Yesss

Man!
Filmen...tycker jag att ni ska se!
Otroligt kul med Jim Carrey.



Vore det inte liiite kul och testa det här med att säga JA till allt någongång?
Scenarion;
* En kallblodig mördare med en arm nedstoppad i fickan och machete i högsta hugg undrar om det är okey att han kapar tåget och vi kör honom till Vitryssland  - JA!
* Barnen undrar om de och deras 13 kompisar kan ha föräldrafritt lan hemma på sportlovet - JA!
* Försäkringskassan undrar om jag är helt dum i huvet eftersom jag ringer dem fem gånger om dagen - JA!
Hmm tål och tänkas lite på det här..

Apropå det här med film - ni som har följt med i följetongen om klimakteriekossan Hondjävul och hennes tjur vet att när skymningen kommer sälar vi ner oss under täcket och mumsar på något gott och grottar ner oss i allt från Bones, NCIS, CSI och Criminal Minds.

Så vad är problemet?
Jo vi behöver nya serier nu så vi kan fortsätta vara lata och onyttiga.
Jag vill ha massor med tips på liknande serier med mycket mord och blod och pistoler.
Tack.

Visste ni förresten att det inte är det minsta kul och betala räkningar!?

Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Film tips iaf.Ni måste se Eagel Eye.Hur spännande som helst.Ett hemligt projekt som går åt helvete!!Seee!!!

2009-02-25 @ 11:50:50
Postat av: inlinquisch

Klockren rulle =) kollade på den nyss =)

2009-02-25 @ 21:54:23
URL: http://inlinquisch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0